Neptun Helpdesk

Kedves Pécsibölcsészek!

A NEPTUN tanulmányi rendszerre való átállás megkönnyítése érdekében egy hallgatói Helpdesk rendszert indítottunk el, ahol a Hallgatói Önkormányzat képviselői segítenek megválaszolni a tanulmányi rendszer használata során felmerülő kérdéseket.

A Helpdeskhez tartozó elérhetőségeket (e-mail cím, telefonszám, fogadóóra) itt tudjátok a karotoknak megfelelően kiválasztani:http://neptun.pte.hu/hu/helpdesk

A Helpdesk munkáját nagyban megkönnyíti, ha a problémátokról/kérdésetekről egy printscreen-t is tudtok küldeni e-mailben, így mi is pontosan látjuk, hol és miben akadtatok el.

Többen jeleztétek már, hogy bizonyos személyes adataitok nem felelnek meg a valóságnak. Ennek oka az lehet, hogy ezek az adatok az ETR-ben sem szerepeltek helyesen, vagy nem szerepeltek egyáltalán. A valótlan adatok javítására hamarosan lesz lehetőség a NEPTUN-ba belépve a Saját adatok/Személy adatok menün belüli adatok szerkesztésével, de nem minden adatot lehet automatikusan javítani, hanem bizonyos adatkörök esetében – állandó lakcím, nyelvvizsga, stb., csak az adatmódosítást tudjátok majd a hallgatói web felületről kezdeményezni

Szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy NEPTUN rendszerbe mindig egy konkrét képzéseteken keresztül léptek be. A képernyő bal felső sarkában látjátok, hogy jelenleg melyik képzésen keresztül léptetek be, és ugyan ide kattintva van lehetőségetek a többi képzéseteket kiválasztani, vagyis képzést váltani. A tanulmányokra vonatkozó felületeken mindig csak a kiválasztott képzésetek adatait látjátok, másik képzés eléréséhez képzést kell váltanotok. A neptunos képzés az ETR-es szakotoknak felel meg.

Többen észrevettétek azt is, hogy nem valós előképzettségi adatokat jelenített meg számotokra a rendszer. Ezek az adatokat automatikusan javítva lesznek, kérünk benneteket, hogy ezzel kapcsolatban ne küldjetek számunkra jelzéseket.

Azoknak a hallgatóknak, akik az ETR leállását követő- , de még a NEPTUN indítását megelőző időszakban fizették ki tartozásukat a NEPTUN feldob egy hátralékról szóló üzenetet. Aggodalomra semmi ok, amint feldolgozzák az átmeneti időszak befizetési adatait, helyreállnak a pénzügyek.

A pénztári befizetésről született bizonylatot, vagy a banki utalás kivonatát a biztonság kedvéért tartsátok mindig elérhető helyen, akár scanneljétek be - elképzelhető, hogy a KTI bekéri ezeket. Ezúton is köszönjük az eddig hozzánk érkezett kérdéseiteket és türelmet.

NEPTUN HELPDESK